Vrátenie tovaru
Všetky objednávky je možné vrátiť do 30 kalendárnych dní od prebratia zásielky. Podmienkou pre vrátenie je, aby boli produkty v stave v akom ste ich obdržali.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
- Na e-mailovú adresu reklamacie@fjord.sk nám zašlite vyplnený formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku
- Starostlivo zabaľte produkty tak, aby sa počas prepravy nepoškodili a zašlite ich na adresu:
FJORD, s.r.o.
Bučiová 35
974 05, Malachov
Po odovzdaní zásielky prepravnej spoločnosti si uchovajte potvrdenie o odovzdnaní zásielky, pre prípad straty zásielky.
Podmienky vrátenia:
- Tovar nesmie vykazovať známky používania
- V prípade poškodenia tovaru si vyhradzujeme právo znížiť vrátenú čiastku o hodnotu opravy tovaru
- Náklady na prepravu pri vrátení tovaru znáša zákazník
- Po prijatí vašej zásielky vrátený tovar skontrolujeme a peniaze zašleme na Vami zvolený účet z ktorého ste uskutočnili platbu
Výmena tovaru
Výmenu tovaru momentálne neposkytujeme. Ak si prajete vymeniť tovar, vytvorte novú objednávku a pôvodný tovar nám zašlite naspäť. Sumu za vrátený tovar Vám uhradíme na účet do 14 dní od priatia tovaru.
Reklamácia tovaru
Ak je Váš výrobok vadný, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: reklamacie@fjord.sk
Postup reklamácie:
- Na e-mailovú adresu nám zašlite vyplnený reklamačný formulár
- E-mail by mal ďalej obsahovať odfotený alebo oskenovaný doklad o kúpe a popis vady s fotografiami
- Reklamovaný tovar je potrebné pred odoslaním vyčistiť
- Starostlivo zabaľte produkty tak, aby sa počas prepravy nepoškodili a zašlite ich na adresu:
FJORD, s.r.o.
Bučiová 35
974 05, Malachov
Po odovzdaní zásielky prepravnej spoločnosti si uchovajte potvrdenie o odovzdaní zásielky, pre prípad straty zásielky.
Na vybavenie reklamácie máme lehotu 30 dní, lehota začína plynúť od dňa doručenia všetkých náležitosti.
Všetky objednávky je možné vrátiť do 30 kalendárnych dní od prebratia zásielky. Podmienkou pre vrátenie je, aby boli produkty v stave v akom ste ich obdržali.
Ako postupovať pri vrátení tovaru:
- Na e-mailovú adresu reklamacie@fjord.sk nám zašlite vyplnený formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku
- Starostlivo zabaľte produkty tak, aby sa počas prepravy nepoškodili a zašlite ich na adresu:
FJORD, s.r.o.
Bučiová 35
974 05, Malachov
Po odovzdaní zásielky prepravnej spoločnosti si uchovajte potvrdenie o odovzdnaní zásielky, pre prípad straty zásielky.
Podmienky vrátenia:
- Tovar nesmie vykazovať známky používania
- V prípade poškodenia tovaru si vyhradzujeme právo znížiť vrátenú čiastku o hodnotu opravy tovaru
- Náklady na prepravu pri vrátení tovaru znáša zákazník
- Po prijatí vašej zásielky vrátený tovar skontrolujeme a peniaze zašleme na Vami zvolený účet z ktorého ste uskutočnili platbu
Výmenu tovaru momentálne neposkytujeme. Ak si prajete vymeniť tovar, vytvorte novú objednávku a pôvodný tovar nám zašlite naspäť. Sumu za vrátený tovar Vám uhradíme na účet do 14 dní od priatia tovaru.
Ak je Váš výrobok vadný, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: reklamacie@fjord.sk
Postup reklamácie:
- Na e-mailovú adresu nám zašlite vyplnený reklamačný formulár
- E-mail by mal ďalej obsahovať odfotený alebo oskenovaný doklad o kúpe a popis vady s fotografiami
- Reklamovaný tovar je potrebné pred odoslaním vyčistiť
- Starostlivo zabaľte produkty tak, aby sa počas prepravy nepoškodili a zašlite ich na adresu:
FJORD, s.r.o.
Bučiová 35
974 05, Malachov
Po odovzdaní zásielky prepravnej spoločnosti si uchovajte potvrdenie o odovzdaní zásielky, pre prípad straty zásielky.
Na vybavenie reklamácie máme lehotu 30 dní, lehota začína plynúť od dňa doručenia všetkých náležitosti.